Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

woensdag 10 september 2008

Vijfduizend

Via Internet zag ik een journaalitem over Manuscripta, de grote boekenbeurs van het afgelopen weekend. Het komend najaar komen er vijfduizend nieuwe titels op de Nederlandse markt.
Vijfduizend? Vijfduizend.
Dat zijn natuurlijk ook de nieuwe Sonja Bakkers, Dikkie Diks, Van Dales, biografieën en Mediteren voor Dummies. Dat zijn niet alleen maar romans. Maar als je een nieuw boek wil lezen, kun je behalve Voorbij Mels uit 4999 andere boeken kiezen. Werk aan de winkel dus op deze blog. En laat ik nou net vandaag geen tijd hebben. Tot morgen!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Vijfduizend??? Ieuw.

Anoniem zei

Of je leest gewoon 100 boeken per dag. En in de vakantie nog wat extra. Dan kun je jouw boek misschien zelfs nog twee keer lezen.

Mireille van Hout zei

Moet te doen zijn. O ja, het telefoonboek was nog niet meegerekend.

Anoniem zei

Ja, heftig he. Ik heb in ieder geval mijn lezers al aangespoord om jouw boek te lezen deze herfst. En niemand mag het aan elkaar uitlenen. ;-)

Mireille van Hout zei

Hee stoere schrijfster, wat een mooie actie. Heel benieuwd hoe jij hier terecht bent gekomen. Of nee, wacht, het is nóg leuker om het niet te weten. Leve internet, dank voor je link!