Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

woensdag 3 september 2008

De ontplofte inbox

Mijn inbox is ontploft, grote dank voor het mailbombardement over deze blog. Als ik je nog niet heb geantwoord, sorry, ik doe het snel. Reageren onder de postings zelf schijnt een soort hogere wiskunde te zijn voor mensen met geduld. Of zoiets. Nou ja, ik ben dus benieuwd. Naar de eerste wiskundigen.

3 opmerkingen:

anna zei

E = MC2? Kus!

Baukje zei

Ja, ja! Heb ook Wiskunde B gehad op school.... En heb inderdaad veel geduld.

Mijn emailbombardement ga ik vanavond opzetten. Heb je al wel getipt op Hyves.

Kus Sus

Mireille van Hout zei

Mijn dank is groot!