Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

zondag 21 september 2008

Rock & Roll

Opeens ben ik niet meer zenuwachtig. Misschien kan het ook wel niet, mezelf vierentwintig uur per dag gek maken omdat er straks wellicht geen hond het boek koopt. Of dat jullie er met z'n allen geen bal aan vinden. Dat mijn moeder zich rot schrikt omdat er seks&drugs&rock&roll in voorkomen. Dat er op Bol.com allemaal miserabele beoordelingen verschijnen. Dat er op Bol helemaal geen beoordelingen verschijnen.
Ik heb de hele mikmak zo vaak herkauwd dat het allemaal loze gedachten zijn geworden. Ik ben er klaar mee. Hoera. Even kijken hoe ik dit vasthoud, de komende tijd.
(En dat van die seksendrugsenrock&roll ? Dat heb ik ons mam maar gewoon even verteld. Al heeft ze nog niks gelezen. Want daar kreeg ik het dan toch benauwd van, zo vlak voor de verschijningsdatum.)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb je vandaag al zien staan op Bol.com ja!
Zal ik vast een beoordeling plaatsen? (grijns)

Mireille van Hout zei

Haha, oh yeah. Nee, foei, eerst maar eens lezen!

Anoniem zei

Ik help je wel een handje hoor. Hoor mezelf al zeggen: "Ach mam, puur fictief! Dichterlijke vrijheid! Natuurlijk gebeuren die dingen niet echt! Dat doen die van ons nooit!"

Ga alvast een bestelling bij Bol plaatsen. In 10-voud.

Mireille van Hout zei

;-)

Miel zei

jaja, ik herinner me vaag nog iets van `...en niet doen met de meisjes wat je niet wil dat ze met Baukje of Mireille zouden doen...´

Jammer dat die goede raad van jullie arme moeder dus toch voor niets geweest blijkt ;)

Ow, en Baukje, als jij er toch 10 hebt, leen ik er wel eentje van jou!

Mireille van Hout zei

@ Miel. Haha, goed geheugen. En nog steeds is er niemand die het begrijpt.

Anoniem zei

Tja, dat k.. Bol.com... Enorm confronterend :-)
Spannend he, deze dagen? Ook wel weer leuk, toch? Straks zie je het gewoon in de winkel liggen!!
Nog even volhouden!
Ciao Suus