Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

dinsdag 2 juni 2009

Can you feel it

En zo is het weer dinsdag. De zon schijnt, boek 2 vordert langzaam, en ik kom bij van een ohaffeestje op zondagavond waar good old dj Isis verdorie letterlijk achter de geraniums stond te rocken. Als het aan mij lag de beste set van de avond, al kan ik me vergissen, mijn geheugen laat me wel eens in de steek na zo'n avond. Hierbij dan maar een link naar een lekker ruk filmpje van die set, leuk voor de aanwezigen, maar was je er niet, dan voel je je door deze 31 seconden misschien ook niet geroepen de volgende keer wel acte de présence te geven.
Verder ontdekte ik zojuist een goede bekende in compromitterende positie op een You Tube filmpje van datzelfde feest, bloody hell, verdomd interessant dat internet. En nee, geen link hier, want ik heb geen rechtsbijstand en zo.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een heeeeerlijk filmpie, tante Mireille!!!!

Kijk nu alweer uit naar Brand in ons geliefde Mokum, XX hein

Mireille van Hout zei

Brand in Mokum, het kan niet anders of het dak gaat eraf...