Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

dinsdag 26 mei 2009

Oh yeah!

Haa, ik krijg net een mailtje: de Flair van deze week schrijft dat Voorbij Mels het ultieme vakantieboek is. Me so happy. Want weet u, het klinkt wat bizar, maar dat wilde ik dus: een vakantieboek schrijven. Zo'n boek dat je niet weglegt, dat je opzuigt, tien uur vliegen naar Timboektoe, een nacht in de trein naar Rome, op de stretcher in good old Bakkum. Een beetje boek doet al gauw een onsje of vier in den koffer, dus ach en wee, laat dat halve pak suiker dan niet voor niks meeslepen. Dus zegt het voort, volgt het advies van de Flair: zonnebrand, een werelstekker en Voorbij Mels in uw uw rugzak.
Wilt u vanaf uw vakantiestek nog een digitale kaart versturen, dan adviseer ik u deze natuurlijk van harte aan.

Geen opmerkingen: