Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

donderdag 18 juni 2009

Krijg nou tieten


Het is officieel, mijn darling Mels in de midprice, dé summerread van TM Trademark: voor een tientje is hij geheel en al de uwe. De uitgever gaf me net het eerste exemplaar. 'Vrouwelijke Kluun' staat er vet gedrukt op de 10 euro sticker (dieikhiernietkandownloaden - maarikbenbestweleendigibeet -excuseer).
Een vrouwelijke Kluun, ik weet niet helemaal hoe dat eruit ziet. Ik heb die goede Kluun wel eens voorbij zien lopen en zelfs als ik er een paar borsten bij fantaseer, lijken we niet echt op elkaar of zo. Maar mijn uitgever vond het lekker klinken, en als het u als consument over de schreef trekt, dan vind ik het heel oké. Bestelt u hem nu, dan ligt hij morgen in uw bus.
Als de kredietcrisis in uw geval hard heeft toegeslagen, dan kunt u ook uw geluk beproeven bij de dames van de Flair.

Geen opmerkingen: