Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

maandag 15 juni 2009

Twisting by the pool

Vandaag op Ezzulia mooie woorden over Mels, het boek waar ik deze blog natuurlijk ooit om begon. 'In haar debuut Voorbij Mels is Mireille van Hout er naadloos in geslaagd om de ironie van het leven met een vloeiende pen te beschrijven.' 'Een eigentijdse en boeiende roman' en meer van dat moois. Het hele interview lees je hier.
Over een dag of wat komt ook de midprice editie van Voorbij Mels uit (ja, dit is slordig van mij, ik weet niet vanaf welke dag deze knaller in de winkels ligt). Maar goed, 10 eurie slechts, zegt het voort. Het boek voor al uw lange vluchten, hete uren onder uw parasol te Bakkum en reading & twisting by the pool.
Ligt het boek niet bij uw plaatselijke boekenboer, trek de goede man of vrouw dan aan de jas, of klik hier voor zijn concurrent. Of misschien nog beter deze club, dan brengt de postbode Mels ook nog eens gratis bij u thuis.
Nog wel een dag of twee (drie, vier?) wachten, want het boek is op die sites tijdelijk niet leverbaar of in de oude prijs. En deze info heeft u natuurlijk niet van mij.

Geen opmerkingen: