Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

woensdag 10 december 2008

Starfucker


Sinds vanochtends staat er iets merkwaardigs op het scherm van mijn telefoon. Gvodafone. Ligt het aan mijn verdoemde inborst, of leest u het ook? Godvervodafone.
Verder hebben ze op Bruna een officiële recensie over mijn boek geplaatst. Ik vind ze bij Bruna vanaf vandaag dus echt bijzonder aardig en zo. Vijf sterren voor Mels. 'Tegen de achtergrond van het Amsterdamse snelle leventje en de avontuurlijke surfsport wordt de geschiedenis van de relatie verteld, eindigend in een apotheose. (...) Overtuigend in de beschrijving van Roos die haar eigen keuzes maakt, ook al zijn die pijnlijk. Debuut in de stijl van een soort vrouwelijke Kluun.' De rest leest u hier.
Ik wens u weer een fijne dag. Er dreigt in postcodegebied 1015 vandaag zowaar een kleine zon door het grijs te breken.

NASCHRIFT: Het blijkt te gaan om een recensie van NBD Biblion, de dienst voor Nederlandse bibliotheken. Ook Bol heeft die recensie nu overgenomen. Me so happy.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wowwwwwwwwwwwww!!!

ZIE JE WEL!!!!!!!

*grijpt Mireille vast en doet rondedansje*

Anoniem zei

Heel erg stoer! En wat nog leuker is... diezelfde recensie is nu ook toegevoegd aan de beschrijving van het boek op bol.com, zag ik zojuist.

Dus ook daar ben je nu een soort vrouwelijke Kluun.

Mireille van Hout zei

Hé, ik zie het. Wat leuk, dank voor het doorgeven!

Anoniem zei

yay!!!
harstikke verdiend natuurlijk!

Mireille van Hout zei

@ Anita, dank...