Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

dinsdag 9 december 2008

Zo'n dinsdag


Het weekend lang en breed achter de rug, de Manifesto-beslommeringen kunnen voor een week of wat terug in hun hok.
Maakt u zich ook vooral geen zorgen over uw outfit, uiteindelijk vindt u vast iets aangenaam bizars.
Nieuws: Op www.ze.nl kunt u vijf exemplaren van Voorbij Mels boek winnen. Gaat dat zien, lees dat boek, zij gingen u voor!
Wacht, ik heb toch nog een Manifesto skoep. Ik ontving een wonderbaarlijk mailtje van een ingewijde: ‘Het halve corps heeft kaarten!' Ik vermoed dat dit sommigen onder u zeer blij maakt, maar dat anderen hier vloekend en tierend op reageren. De Gooise meisjes zijn dus van de partij, hartstikke gezellie en qua thema-outfit natuurlijk ook weer reuze handig.
Overige berichten: Unilever haalt de Glorix uit de schappen omdat ze er na veertig jaar zijn achterkomen dat die uw kleding kan beschadigen, het weer is vandaag verdomd grijs, de lampen moeten de hele dag aan, mijn peuter zet nog steeds zijn schoen en hij zingt er ook nog bij.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Haha, ik ben een Goois Meisje, oldskool oude garde, maar we waren er altijd al. De beste outfit is natuurlijk gewoon pappie meenemen.

Anoniem zei

Het wordt vast een ENIG partijtje!