Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

dinsdag 16 december 2008

Lekker ding


Vanmiddag zette ik in het stukje hieronder een link neer naar een feestfilmpje. Typisch YouTube, kwaliteit blurp, maar toch. We're having big fun. Omdat ik nogal van de sloridige fouten ben, checkte ik net de tekst nog een keer. En hoppakee, waarom niet, ook maar even de link zelf gecontroleerd. Verdikkie. Dat had ik nog niet gezien. Linksonder in beeld, op de rug gezien, mijn woest aantrekkelijke zwager. En waarmee staat hij zich te blits te maken? Met het jasje van Martijn, voor de geïnteresseerden: het is zwartwitgeblokt. Hier door de vlegel uit de kast gehaald terwijl wij argeloos op dat Balinese strand lagen te maffen. Drommels.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

en wie staat er aan de champagnebar??? gelukkig moest in net even bukken toen die camera voorbij kwam :-)

Mireille van Hout zei

Oh yeah!

Anoniem zei

*grinnik*
omdat het bijijijna zover is (!!) klikte ik nog even op je blog om te kijken of er nog nieuwe reacties zijn... Zie 't linkje van vorig jaar en... is dit filmpje (van inderdaad blurpkwaliteit) gemaakt door een van de vrienden met wie ik vanavond ook ga. Toch geinig, dat wilde ik even delen.
:-)

Anoniem zei

Oeh, en veel plezierrrr natuurlijk vanavond!

Mireille van Hout zei

It's a small, small world.
En... hoe vond je het?!