Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

woensdag 1 oktober 2008

Schiet mij maar lek


'Vrijdag of zaterdag. Het boek heeft een paar dagen vertraging, ' zei de vriendelijke mevrouw van Selexyz Scheltema zojuist.
Tja. Geen commentaar.
Jullie vragen me allemaal bij welke boekhandels het boek (vanaf nu, morgen, overmorgen, pruimentijd) te koop is. Helaas, dat weet ik niet. Je kunt het boek echter wel bij iedere boekhandel bestéllen. Sterker nog, dat kan zelfs eh... stimulerend werken omdat boekhandelaren dan nieuwsgierig worden. 'Hé, Voorbij Mels, laat ik daar toch maar even een gezellige stapel van inslaan.'
Yes, yes, yes! zegt deze gek dan.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

ben zojuist bij mijn favoriete boekhandel geweest, hij had dezelfde boodschap. Maarrrr, hij heeft er wel een besteld voor de winkel..." Voor je vriendinnetje " zei 'ie erbij. Mooie fluisterhulp toch?

Anoniem zei

Boekhandel hier, idem dito. Heb m'n slaapzakje inmiddels weer opgerold en toch maar naar huis gegaan...

Maar... I'll be back!

Anoniem zei

Heb zojuist precies gedaan wat je hebt aangeraden, zelfs zonder dat ik je log had gelezen!
We zullen zorgen dat de boekhandelaren gek van je worden.

Maareh... ik neem er morgen wel een mee van je stapel ;-)
Want ik kan echt niet langer wachten.

Geldt de kortingsbon dan ook? Of dat dan weer niet?
;-)

Anoniem zei

Hé, cool, als dat Candy Candy niet is. Jammer van je boek, weet je zeker dat het geen onderdeel van de teasercampagne is? :-)

Anoniem zei

Inderdaad erg erg jammer. Ik kan m'n nieuwsgierigheid eigenlijk niet meer in bedwang houden. Misschien nog een klein fragmentje om ons zoet te houden?

Anoniem zei

De boekhandelaar hier garandeerde mij dat hij ieder moment vanaf nu in zijn kraam zou liggen. Hij zei: "it's coming" dus ik vroeg of hij toch iets concreter kon zijn wanneer dan.....antwoord: "any time from now".....
Maar aangezien "I'm coming & Any time from now" de antwoorden zijn op álle wanneer-vragen hier in nigeria, heb ook ik heb mijn slaapzak dan toch maar weer opgerold. Niet getreurd, goed nieuws: ik reis binnenkort naar Nederland...zorg jij alvast voor stapeltjes in de Bruna of Adriaen Heijnen boekwinkel in Den Bosch? Thanx! Groetjes (ook aan je zus), Angelique

Mireille van Hout zei

Haa, maar dat klonk hetzelfde als het antwoord in de boekhandels hier gisteren. Dus dat komt goed ;-). Leuk dat je het zo volgt! Liefs!