Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

donderdag 23 oktober 2008

Herfstvakantie

We struinen door de Petteflet van Pluk, lezen boekjes in het huis van Kikker en hij leert fietsen in het Westerpark. We bakken koekjes, verbazen ons over de honderd (100!) paddestoelen in onze tuin en ik begrijp geen bal van Super Mario.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat zijn de betere herfstvakanties!!

scatteredsisters zei

Lieve Mireile,

Je boek is eindelijk in San Francisco aangekomen! Ik spreek je weer aan de andere kant.

Clairex

Anoniem zei

Nog 1 nachtje slapen, 24 uur reizen en dan arriveer ik in Nederland...en guess what?? de mannen van Bol.com hebben je boek al op het juiste adres afgeleverd....dus hij ligt daar op mij te wachten....wat een fijne gedachte! Vooral ook erg fijn dat ik nu niet met een lading koffers en tassen, zweetoksels, stijve benen en een muffe zitkont eerst nog naar de Bruna op schiphol hoef. Geniet van de herfstvakantie en tot na 'Voorbij Mels'!!

Mireille van Hout zei

@Angelique: Leuk dat je het boek hebt besteld! Hele goede reis gewenst (tig keer overstappen vermoed ik?) en fijne tijd in Nederland. Liefs, M