Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

maandag 6 oktober 2008

Fffffjjjjww

Met dank aan Floris van de Laar, die deze foto afgelopen zaterdagmiddag bij Selexyz in Nijmegen maakte. Tweede rij van onder, tweede van rechts. In Amsterdam viel dit plaatje niet te maken, want... uitverkocht.
Zojuist las ik dat de Nederlandse vrouw zich online mooier voordoet dan ze is. Bij deze besluit ik dan ook om u niet te vertellen hoeveel boeken Scheltema had ingekocht. Scheltema was uitverkocht. Punt.
Goed he?! Van mij?!
En nu is het tijd voor de krant, kinderen, brood smeren, de vermaledijde Fortisbank, McCain, juffrouw Palin (weet u dat ze schoenen draagt van het merk Naughty Monkey? En zegt dat niet genoeg?); er is meer dan Mels.
Eén ding, ik moet het eigenlijk niet doen... maar ik kan het niet laten, is er hier iemand die het eh... het eh... boek... eh al gelezen heeft?

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Bijna uit. Moet zeggen, I'm impressed. Morgen laat ik je de rest weten. Goed?

Anoniem zei

Gahaaaave foto!
En natuurlijk wil ik wél weten hoeveel boeken er al verkocht zijn. Weet je dat al? Of TM?

Ik heb je inmiddels al bedolven onder mijn mening. Impressed, net als Anna.

Ben inderdaad ook erg benieuwd naar de mening van anderen. Kun je niet een gastenboek openen of zo?
Of inderdaad gewoon een logje met: geef hier uw (onverbloemde) mening over... ;-)

Liefs en geniet en wees heel trots op jezelf!

Anoniem zei

Ook al lees ik het voor de vierde? keer, ik vind het wederom goed. En dat zeg ik niet omdat ik zus van de auteur ben. Sterker nog, ik denk regelmatig "Goh! Het is echt goed!"

kus!

Anoniem zei

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar dat interview dat onlangs met je in de krant stond. :-)

Mireille van Hout zei

@ Greetje: tien minuten lang had ik op deze blog een link naar het artikel staan. Deze digibeet had echter niet in de gaten dat je vanaf dat artikel zo hoppakee in een keer doorklikte naar de rest van mijn e-mail. Nou ben ik best openhartig en zo, maar zelfs ik heb mijn grenzen. Moet ik dus nog een andere oplossing voor zoeken.

@ Allemaal: aaah, dankjewel. Al ben ik hier trouwens niet aan het vissen. Ik ben gewoon verdomd benieuwd. Het idee van Greetje is zo gek nog niet.
@Baukje: hoera. Jij was niet altijd zo positief.

Mireille van Hout zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

joh, ik ben nu via via op je blog terecht gekomen. ga je boek gewoon bestellen ;) ben nu zo benieuwd geworden ...

Mireille van Hout zei

@Anita. Wat leuk!

Anoniem zei

Uiteraard Mireille! Het is al een week uit en ik durf niet aan een nieuw boek te beginnen in de angst dat het niet zo mooi is en lekker leest.