Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

donderdag 2 oktober 2008

Daar hebben ze hem al

Geachte mevrouw van Hout,

Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 6319051490 van 23 september 2008 hebben wij overgedragen aan TNT post. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk. [...]

Voorbij Mels - Mireille van Hout - aantal 1- prijs €17.95
Uw creditcard wordt belast voor bovenstaand(e) artikel(en).

Met vriendelijke groet,bol.com
http://www.bol.com/


En nu heb ik het er niet meer over. Want hé, hoe spannend het soms ook is, niet alles draait om Mels. Potverdorie.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

NATUURLIJK WEL!!!!!

Anoniem zei

Jippie! kewl, hij is er! Gefeliciteerd!!! Ik ga hem bestellen. Hoop dat je borrel top was!
Liefs Suus

Miel zei

Hoihoi!

De borrel was gezellig!
Ik ga snel je boek lezen!

Miel

Anoniem zei

Hi Mireille! Gefeliciteerd met de uitgave. Je hoopt natuurlijk dat het nu gaat stormlopen bij aldie boekhandelaren,maar helaas heb je daar niet heeeeel veel invloed op. Alhoewel: goede marketing kan je een end brengen tegenwoordig....

Hoe dan ook wél of geen stormloop: het is wat mij betreft al een bijzondere prestatie dat je überhaupt een boek hebt geschreven en dat 'ie dan ook is uitgegeven....Dat verdient gewoon een mega grote PLUIM! Geniet van alle positieve reacties!!!

Mireille van Hout zei

@ Angelique: dat is lief, dank je wel.