Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

zaterdag 1 november 2008

De blazende Sony


Mijn excuses, het is rustig hier, ik blijk een trouweloze blogger. Zo langzamerhand vermoed ik dat ik hier niet voor geboren ben. Maar met mij gaat alles prima hoor, dank u wel. En mijn boek? Vandaag verscheen er een mooi stukje op http://www.ze.nl/lezen/Mireille-van-Hout-Voorbij-Mels/1007/. Daar ben ik heel blij mee.
Met mijn stramme laptop is het helaas minder gesteld, waarschijnlijk ook een reden om niet te webloggen. Uit gewoonte gebruikte ik eergisteren deze boos blazende Sony nog om de boodschappen bij vriend Albert te bestellen, maar de pensionado gooide mij zo vaak offline dat ik ondertussen beter de fiets had kunnen pakken voor een uitje tegen de wind naar de Appie op de Haarlemmerstraat. Dat had mij ook de tweeëneenhalve kilo Fries roggebrood bespaard die Albert vanmorgen afleverde. En de acht repen chocolade die naast de zwarte gluten in de paarse krat zaten. Ik ben relaxed, voor de chocolade draai ik mijn hand niet om, maar als u van de Friese vezels houdt: ze zijn gratis af te halen. Bel aan of stuur een leuke postduif, e-mail ophalen is hier een helse klus waarvoor je engelengeduld nodig hebt. Die combinatie van hel en engelen werkt vrij beroerd, dus dat wordt hem niet, met die mail.
Na dagen van stilte heb ik hier dan een berichtje geschreven over... ja, over wat eigenlijk? Sorry. Maar dat stuk op ze.nl is wel mooi.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Sorry?
Ik vind het een verrukkuluk stuk! (ja, jou ook)

Anoniem zei

bloggen sucks. zullen we weer gewoon gaan hyven? schater