Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

vrijdag 28 november 2008

Neon Carrot Valentino


Op deze kille vrijdagochtend waarop ik ontdekte dat alle winterpenen van Albert.nl al door Amerigo waren opgevreten, kwam ik een paar minuten later dit geruststellende plaatje tegen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

jeeeezzzzz... voor iemand met zoveel geld en goede kledingsmaak, zou je toch verwachten dat ie z'n hoofd een beetje bijhoudt. (of bij laat houden, haha)

Mireille van Hout zei

Mooi he? Alsof Sarah Jessica Parker hem ondersteboven in een emmertje selftan heeft gemarineerd.

Anoniem zei

Boehooeee....rook signaal....hier is Afrika weer! Inmiddels heb ik je boek uit de Nederlandse brievenbus gevist én hij heeft de reis naar Nigeria helemaal goed doorstaan. Gisteren aangekomen in Enugu (gisteren) en 's avonds er meteen aan begonnen. Snel eten dalik en dan weer verderlezen....

Sorry dat ik zo weinig heb laten horen op je blog....je zus vond het een beetje te gek worden dat ik meer met jou contact had dan met haar.....
Maar aangezien dat weer is ingehaald met een lunch met kleffe boterhammen met komkommersalade (ben niet zo ingesteld op kleine kinderen...dus had ik geen ander broodsmeersel) en een pianoconcert van een van haar prinsjes, kan ik nu weer met gerust hart verder bloglezen en reacties schrijven. Dooooeeei!