Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

maandag 24 november 2008

Sex & Mels


Overmorgen, woensdag de 26e, organiseren vier vrouwen uit de Negen Straatjes een modeshow. Antonia voor de sexy hakken, Pina voor de strakke Italiaanse kleding, MK Jewelry voor de mooie bling en Stout voor de lingerie. Of het vibrerende assortiment uit de beroemde basement van Stout ook vertegenwoordigd is, weet ik niet. (Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, fietst u dan vooral naar hun winkel in de Berenstraat voor een gezellig schoencadeautje. Die dingen passen er namelijk precies in.)
Thema van de show: Sex & The City.
Yvette, de eigenaresse van Antonia vond dat ik hét SATC boek van Amsterdam heb geschreven (daar kun je over discussieren, maar dat ga ik nu dus mooi niet doen), en belde me op. 'Wil je meedoen? Krijg je leuke promotie voor je boek!'
'Yes, I do!'
Plaats: MK Jewelry, Reestraat 9, Amsterdam
Ontvangst: 18.00 uur, start show 19.00 uur
Entree gratis. Bubbels en mooie dingen. Na afloop mág er geshopt worden. Komt allen!
En o ja, voor als u uw dorst naar info over de schrijfster nog immer niet heeft gelest: een heus interview op http://www.ze.nl/lezen/Interview-Mireille-van-Hout/1064/ .

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Fantastisch zeg, wat een superleuk interview is het geworden.

En jij tussen de vibrators? Yihaa!! Veel plezier!!

Anoniem zei

Leukleukleuk! Mireille van Stout!