Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

maandag 17 november 2008

Google God


Ik geef het toe, ik google mezelf. Niks uncooler dan dat, maar ik vind dat ik een alibi heb: ik ben zo godvergeten benieuwd of er op het world wide web iemand over mijn boek schrijft. Tot mijn lief me vertelde dat ik me ook kan abonneren op Google news feeds over mezelf. Google news feeds over mezelf. Daar heb ik toch wel een minuutje of wat om gelachen. Als ik het ooit ga geloven, stuur me dan maar een vaatje anthrax.
Anyway, ik abonneerde mezelf. Afentoe kreeg ik berichtjes over een lekker stukje op Bol, meestal was het groundbreaking news op mijn eigen weblog. Ondanks alles bleef ik googelen, want inmiddels was ik verslaafd. Zojuist kreeg ik een ouderwets mailtje van iemand. Ik deed een ontdekking, God ziet alles, maar Google had deze gemist. Op Studenten.net:
Voorbij Mels (...) 'is geloofwaardig, ontroerend en leest als een trein. Van Hout beschrijft grote onderwerpen zonder zwaar op de hand te worden en dat is knap.' Ik ben blij.
http://www.studenten.net/entertainment/boeken/6157/voorbij_mels_geloofwaardig_ontroerend_en_leest_als_een_trein

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, wat heerlijk meis, die mooie recensies die maar blijven komen... (en turegt!)

Geniet ervan!!

Anoniem zei

Geinigt... ik ben mezelf ook eens gaan googlen na jouw logje. Kwam ik zomaar een weblog tegen waarop een berichtje stond dat Nightwriters kennelijk onlangs heeft doen uitgaan of zo (of op hun site geplaatst had, geen idee, kan het niet terugvinden)

Dus tnx voor de tip! Ik zal mezelf ook eens in de gaten gaan houden ;-)

Anoniem zei

He zuske,
Broer Bas ging zichzelf ook maar googelen. Beroemde broer heb jij zeg. Schrijven? It runs in the family.

Groeten Bas van Hout