Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

maandag 3 november 2008

Feest


Hed Kandi houdt van het nachtleven. Dat geldt ook voor Mels, daarom kun je op de site van Hed Kandi een exemplaar van Voorbij Mels winnen: http://www.hedkandi.nl/winnen.php

Groet van mij en mijn loeiende laptop

PS. Dit zouden wel eens Sony's laatste woorden kunnen zijn. Hij is nog nooit zo verhit geweest als vanmiddag. Ik maak me zorgen.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag lieve Sony... snif...

Mireille van Hout zei

Ach en wee, me and my Sony, we hebben de wereld afgereisd. Maar er is een nieuwe laptop in aantocht. Om eerlijk te zijn: ik ga hem niet missen, dit oudje. Sony wordt wel erg warm, dat maakt niet uit als zo'n ding op je tafel staat, maar niet als je hem echt op lap zet. Getting hot.

Anoniem zei

Dat kan ook zo zo'n voordelen hebben.

Als 't heel koud is, bedoel ik natuurlijk. Tss, wat denk jij nou weer.

Anoniem zei

zet 'm op! Je dagelijkse newsfeed is zeer welkom!
X

Mireille van Hout zei

Thnx Miss P, al is het woord news iets te veel van het goede ;-). O ja, Obama; hij heeft gewonnen.