Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

donderdag 15 januari 2009

En daar ging de weblog


Ach en wee, mijn laaste posting hier ging over een rondje op de schaatsen bij Holysloot. Koek en zopie: dat is natuurlijk zó vorige week. Een internetsite die niet up to date is, dat is natuurlijk een digitale hoofdzonde. Als God zich bezighield met het world wide web, was hij nu vast vertoornd en zo.
Overigens stond ik maandag nog wel op het ijs, maar op een of andere manier voelt dat als twaalf jaar geleden. En op het Museumplein kunt u tot ergens in februari ook nog steeds uw ijzers onderbinden. Maar dan moet u dan wel even een kind aan uw hand regelen, anders staat u toch wat voor lul op dat baantje daar.
Maar weet u, ik ben even een beetje druk. Ik ben niet gestrest, allesbehalve zelfs, maar er zijn zoveel andere dingen. Die noem ik dan prioriteiten - het tweede boek, een lekkende inbox, een stuk nog te schrijven - en hoppakee, daar gaat de weblog.
Weet u wat, leest u vandaag gewoon even Aaf! Aaf is veel trouwer dan ik, ze is er iedere dag. Aaf krijgt daar ook voor betaald, dat doet het hem misschien ook beter, qua prioriteiten en zo. Maar goed, ik hou van Aaf. Ze gaat wel op vakantie naar Geriatrisch Florida omdat ze wat overwerkt is, dus misschien is het stil de komende weken op haar pagina, maar nu is ze er nog. Op NRC Next.

Geen opmerkingen: