Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

donderdag 5 maart 2009

To be or to nl


Op mijn pagina van Onestat zie ik met welke regelmaat dit buitengewoon belangwekkend weblog bezoekt. Ik lees of u hier voor het eerst bent of dat dit uw 165e keer is. Er blijken IP-adressen in de omloop die trouwer aan mij zijn dan ik aan mezelf.
O, ode aan het digitale leven!
De mensen van Onestat vertellen mij ook of u hier via een andere site terecht bent gekomen. Zo bestaat er een groepje Amsterdammers dat mij iedere keer opnieuw vindt via www.google.be. Eerst dacht ik dat het met deze Vlaamse mevrouw te maken had. Maar u blijft terug komen. Interessant.
Ik zei het al, wat een oneindig boeiend blog is dit toch. Ik wens u een goede nacht.

Geen opmerkingen: