Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

vrijdag 13 februari 2009

'Het zijn toch mensen die net zo zwaar zijn als mij'

Ach gossie.

'Tijdje niet geblogd, hè.'
'Ja, maar ik...'
'En dan kom je ook met zo'n gedateerd filmpje.'
'Ik vond het wel grappig. En hee, je hóéft niet te kijken.'
'Ja, dat dank je de koekoek.'
'Dat bloggen, het komt wel weer, binnenkort.'
'Jij zegt het.'
'Ja.'
'Oké.'
'Fijn weekend!'

1 opmerking:

Anoniem zei

Zit luid te gnuiven, snuiven en te grinniken. Arme, arme man. Hoor je op een gegeven moment ook nog heel serieus een klein meisje tegen haar moeder zeggen "mama, ik ga maar niet te dicht bij die man.."

Anyway, leuk dat je er weer bent. En tot binnenkort, dan.