Leuk dat u hier bent
In oktober 2008 is Voorbij Mels uitgekomen. 'Licht literair, edgy, spannend en ontroerend,' zegt de uitgever dan. Op deze blog vindt u verhaal-fragmenten, cliffhangers, bloopers en wat onzin uit mijn dagelijkse leven. Het debutantenpad gaat niet altijd over rozen.

dinsdag 16 februari 2010

Lieve lezer



Zoals u ziet is het hier al een tijd stil als op een kerkhof. Ik ben druk met freelance werk en schrijf aan mijn tweede manuscript. Dat volgende boek is anders, het is gek om dan een blog te onderhouden die Voorbij Mels heet. Das war einmal. Mels is voorbij, het gaat nu over Puck, Athena en Jim.
Na de zomer is de werktitel nu al sinds een maand of wat. Maar dat kan zomaar veranderen.
Helemaal stil is het hier trouwens niet. De Betsy's en Daisy's proberen nog iedere week hun reacties te plaatsen over Fee Sex en Genreic Vigara. We moeten dus misschien toch wat van het blauwe spul kopen, de dames sparen voor de spellingscorrector.
Nog een beetje nieuws over Mels: in de Boekenweek lees ik voor in de bieb waar ik als kind niet uit te slaan was. Daar schuin tegenover de kerk in Zeeland, mijn geboortedorp, donderdagavond 11 maart, 20.00 uur.

Geen opmerkingen: